Wok en ny favorit?

Vi åt precis wokgrönsaker med kyckling, riktigt gott faktiskt!
En ny favorit tror jag eller en av dem ialla fall:D

Jag har fortfarande inte kommit igång med plugget än, men snart snart så! fast först så ska jag försöka fixa med mobil bilderna om jag nu får igång skiten=P.
Nästa tordag åker jag ialla fall iväg till Trollhättan, jag längtar!

Nu ska jag slänga alla kläder jag rensat, inget att ge bort eftersom det är gammla och urtvättat!. Dock är det två helt nästan oanvända tröjor som jag inte längre tycker passar mig. Det är så typiskt det där med att man köper kläder men tröttnar på dem innan man knappt använt dem, nån som känner igen sig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0