Trötteroch spraydate!

Jag är trött, riktigt trött! längar efter att få komma hem..
Isa och jag sitter och latar oss och väntar på nästa lektion.. segt men bara 1 1/5 timme kvar!

Jag har förövrigt inte riktigt orkat hänga med i skolan idag.. mest fjantat runt och pratat tror jag...inte bra men sant.

Försesten!

Jag, Isa och Jane håller på att fixa en partner till min syster. Vi alla tre tyckte att nu var det dags för henne att finna
kärleken. Vi har därför skaffat spraydate där vi skriver om att vi söker en kille till henne helt enkelt.
Haha lite kul må jag säga faktiskt=D
O tar det inte alls för säriöst, Får skriva sen hur det går=)

image16 Ett sätt att finna kärlek åt någon annan? ;)haha.

Nu ska jag vara lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0