Tillbaka till Landet!

Precis hem från Alex, känns tråkigt att lämna honom igen men Hallå nu är det bara 4 dagar kvar tills vi ses igen så det känns ialla fall mycket bra!:D
Ni kommer få räkna med en hel del inlägg nästa vecka då jag kommer vara i Trollhättan och spendera mina dagar för mig själv. Måste ju uppdatera allt som händer i Trollis haha.

Måste berätta om igår kväll som var riktigt mysig faktiskt.
Jag och Alex mötte upp Erik i T-centralen, därefter åkte vi till medborgarplatsen och åt på ett ställe om hette Ming garden.  Ett jätte fint ställe till ett lagom pris.
Jag åt friterad kyckling me sötsursås :D Klart värt att gå dit ni som inte har varit där. Det ligger ju i perfekt läge till många krogar:).

       Det fanns fiskar på resturangen, jätte mysigt!



Efter att vi suttit där ett tag så gick vi till ett ställe som jag dock inte minns namnet på:/..
Ett ganska litet ställe iaf med 20 kr inträdde som låg vid medis.
Jag kan tänka mig gå dit igen om man bara är sugen på att ta det lungt och se på människor.=)

(Skriver ner namnet på stället så fort jag kommit på det)


Kan inte ni ge tips på bra uteställen?
Jag är sällan ute och har ingen koll på vilka krogar som är värda att gå in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0