Snart ska jag komma farande på vägarna

Igår fick jag äntligen mitt körkortillstånd:D Äntligen!
Nu är det bara den där handledarkursen som fattas sen är det dags för mig att övningsköra.
Kicki, Patrik och jag satt i bilen nyss och pratade om hur jag ska lägga upp allt dvs hur många lektioner ska jag ta innan jag börjar övningsköra hemma osv.

Det lär bli ett par lektioner på skola innan och sen övningsköra nästan dagligen hemma som Kicki säger och sen intenstivkurs.:D




image38

Snart kommer ni få se mig på vägarna, eller snart och snart om sisådär 1 år:D



Kommentarer
Postat av: Jane

Läskigt emmma, men det att gå kommer bra:)

2008-03-11 @ 21:49:27
URL: http://janekekki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0