Skolan och kändis!

Sitter nu iskolan med petra och isa brevid mig=). Känns konstigt att vara tillbaka hit efter 6 veckor praktik + 1 vecka lov!


Det är sjukt det här med bloggar, folk blir ju nästan som "kändisar". såg nyss Therese Mattson en tjej som är kompis med Ungmamma15 (blogg)  Det är inte så att jag läser hennes blogg men ni som läser ungmamma15 s blogg vet mycket väl vem den tjejen är. Haha jag och Jessica blev mycket snopna när vi såg henne hahah det var nästan som att se någon halvkänd person från nått halvkänt dokusåpa eller nått sånt! haha.
Ja folk som bloggar blir ju nästan lite halvkända ialla fall för dem som läser deras bloggar:D


Idag ska jag till tandläkaren, wish me good luck!
image10

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till gumman :)

2008-03-03 @ 15:22:38
URL: http://anettemattsson.blogg.se
Postat av: Therese

månsson heter jag ..:P coh så bra kompis med henne är jag inte.. jag var precis som du, en läsare som läste henne blogg och sedan kommenterade vi med varandra och kom fram till att både Andreas och Christoffer, som jag var tillsammans med då skulle vara i lumpen tillsammans. sen har det bara blivit så att vi pratat. och träffats som vilken person som helst..

2008-03-03 @ 21:55:24
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0