shopping, isa och Romme!

Sitter nu i skolan, som vanligt för tidig eftersom vi inte börjar för än 08,15.
Förlåt för dålig uppdatering ! Måste dock säga att det nog kommer bli det både idag och på Fredag.

PÅ fredag då smäller det!
Eller inte smäller direkt.. men klassen ska till Romme då och åka skidor,snowblads osv (obligatoriskt).
Grejen är att jag aldrig åkt skidor:S Jag har aldrig sätt något kul i alla se när folk swischar ner för dessa skyhöga backar.. därför har jag sagt hela tiden att jag aldrig någonsin ska stå på ett par skidor.
Men i morgon är jag tvungen! och nu känns det mer spännande, hur ska det gå? kommer jag bryta något?.
Fortsättningen följer:D.

Isa kommer därför till mig idag och sover:D det ska bli kul. Vi ska handla lite smink idag och kanske så köper jag hårfärg, men vet inte riktigt än.. man kanske ska klippa sig först och färga sen?

Uh dagen problem haha:D



Kommentarer
Postat av: issaa

yaaay we're gonna have a hell of a time ;)

2008-03-06 @ 08:06:22
Postat av: tessan

Jag läser din blogg varje dag även om jag inte kommenterar så du vet. puss

2008-03-06 @ 13:02:46
Postat av: nathalie

åh, vilken färg? :P

2008-03-06 @ 13:23:42
URL: http://nagotvanligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0