Om män som hämtar sina fruar från andra länder!

Vad tycker ni om män som hämtar sina fruar från andra länder.?
Ni har säkert hört talas om allt det där, att män träffar tjejer i t ex Tajland osv och för dem hem till Sverige. Vissa behandlats dåligt vissa handlar det om kärlek. Men hur vågar dessa kvinnor chansa?


Tycker det är lite intressant! MIn pappa hämtade nämligen hem sin fru från kina.
Dem hade pratat på internet i ett par veckor och efter ett tag bestämde sig pappa för att åka ner till kina i 3 veckor för att gifta sig med henne (detta hade dem plannerat via msn)
Efter två veckor i kina så får jag ett sms där det står : jag har gift mig.
Jag blev riktigt chokad , hade nämligen inte hört något av deras planner. Lite kul var ialla fall att deras wedding gick på tv i kina.
Men till saken! pappa åkte dit 2 gånger efter första besöket och det tog ca 1 år innan hon fick tillåtelse att komma till Svergie och bo.

Nu idag mår hon jätte bra men jag är ändå förundrad över att hon verkligen vågade åka!. Hon kände inte pappa fullt ut och hon hade ingen aning om hur det var och såg ut dit han förde henne dvs Svergie.

Lite roligt självklart! men samtidigt .. att man vågar:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0