Nu ger jag upp!

Jag var jätte glad för en stund sedan då jag äntligen trodde att jag hade fixat det där med att föra över bilder från mobil till datorn. Det ända som nu inte gick var att föraöver dessa bilder till en annan mapp!. Blev riktigt irriterad men ajja hoppas på att fixa det på Tordag ialla fall=).

Är jätte trött, funderar starkt på att hoppa isäng snart eller nått, ögonen går i kors.
Tror jag skippar I huvudet på grynning. Kommer säkert bara somna så kollar nog på nätet sen om det går.. någon som vet?

Ska ialla fall skicka iväg cv och personligt brev nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till :D:D

2008-03-04 @ 22:03:53
Postat av: nathalie

lyycka till och god natt :D

2008-03-04 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0