Mina favoritbloggar!

Jag har inte kommit till ro att somna än drack nämligen kaffe nyss och nu är jag lite piggare=)

Tänte berätta om mina favorit bloggar:
Blondinbella: Jag gillar henne inte alltid som person men hon skriver bra och om ganska intressanta saker med andra ord en ganska må rolig blogg att läsa=).
ungmamma15: hon har dock börjar skriva ganska lite, de är lite synd. Men det är kul att "följa" hennes liv som ung mamma, en vettig tjej som nog vet vad hon gett sig in på!
denize: även hon en ungmamma som idag är 19 och bor själv med sin 3 åriga dotter Emelie. Denna tjej verkar grymt stark, hon verkar vara en riktig bra mamma, det är intressant och kul att följa hennes blogg då hon strävar efter det bästa till sin dotter=)
kenza: en söt tjej som skriver allt ifrån mode och hennes vardag=). 

Detta var dock bara några men tänkte att det fick räcka=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0