Klädproblem och dålig mottagning

Pratade nyss med alex i tel.. för ni som inte vet så bor jag ju ute på landet och där finns det för det mesta ingen mottagning.. ganska jobbigt faktiskt. Så fort jag ska ringa från mobilen så måste jag gå ut.. ibland får jag även gå runt lite för att kunna prata. Jag fryser men det är mer än värt det:D skulle kunna frysa i timmar för min älskling!

Tänkte ta upp en riktig tjejgrej, nämligen klädproblem: Varje kväll innan jag går och lägger mig försöker jag testa och se vad jag kan ha på mig morgonen därefter bara för att vinna tid på morgonen.. det är sällan jag hittar kläderna på engång utan måste testa tuusen gånger innan jag besämt mig. Känner ni igen er?
Det är riktigt jobbigt..  uh och blä sånt problem har jag just nu..

Nya vår plagg önskas!

Att vinna på triss vore ju aldrig fel vad säger ni .? 25,000 kr i månaden i 25 år skulle man knappast tacka nej till!:D

Nä nu ska jag ta tag i problemet och sen krypa ner i sängen, godnatt alla!



 


Kommentarer
Postat av: Familj på tre<3

Tryck på hon som jag har länkat på sidan, hon kan hjälpa dig, hon har hjälp mig (A) Sara design tror jag
att jag har döpt henne till. Ha det gott!

2008-03-10 @ 22:48:42
URL: http://JosieJoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0