Jag överlevde!

Inga ben bryta, inga skrapsår, och ingen värk bara en stor trötthet!

Men bara för att jag inte har ont så betyder det inte att jag var bra på att åka skidor, det gick snarare riktigt dåligt!
Jag ramlade ett antal gånger i barnbacken i början och kunde därefter inte ta mig upp själv, det är ju riktigt svårt att komma uppm med skidor:S.

Efter ett tag fick jag in lite snitts genom att ialla fall genom att åka utan att ramla, samt bromsa och svänga lite.
Men räddslan! uh det var hemskt att stå i backen och se ner... jag såg aldrig tjusningen att åka ner.
Så pågrund av mig rädsla så nöjde jag mig gott och väl med att åka nedför från halva barnbacken.. det var läskigt från början till slut.
Men roligt var det ju ändå på sitt vis!. Bussresan, gemenskapen och att få testa på något som man aldrig någonsin testat på. Jag är glad att jag åkte med!!.  

Nu är jag ialla fall hemma, har ätit lite tacos och ska snart dricka lite kaffe.. mina ögon går föresten i kors så det blir nog en tidig fredagskväll för mig.

Godnatt alla kära läsare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0