Jag är trött med en jätte finne på pannan:(

Hela dagen har jag gått runt med en jätte finne mitt på pannan:/.
Ni vet en sån där som inte går att klämma, som mer ser ut som en bula. Det gör riktigt riktigt ont.. ungerfär som när man trycker på ett blåmärke.  Värsta är ju att den också är ganska svår att dölja eftersom den står ut:S.

UH nej det är ingen bra dag idag.. men kanske kan den bli bättre om jag lyckas ladda ner En annan del av Köping:D

Var på apoteket idag föresten, ååå vad man vill köpa. Ja inte medeciner precis men alla dessa krämer och smink  dom har. Jag tror på att deras grejer är bra! Dock är dem ganska dyra..men det kan vara värt det. Vill ha en härlig dagskräm t ex:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0