Hos pappa

Sitter nu hos pappa, det var länge sen jag var här. Brukar ialla fall passa på när man väl är i Vällingby.
Lämnade föresten blod idag ju, fick med mig en handkräm och en deo därifrån, visserligen så luktar handkrämen lite tant med det gör inget=).

Räknar ner timmarna nu, snart snart får jag hålla om min underbaring! Längtar som en tok.
Ni vet den där känslan då man är riktigt nykär, då man knappt kan vänta på att få träffas och när man väl träffas så är det en såndär helmysig känsla. Jag har den känslan nu, nykär är ordet!:D

Ska snart handla åt farmor men först tänkte jag gå förbi Hm och kolla lite. Är jätte sugen på dem där plaggen som jag la in för några inlägg sedan, har dock inte råd med alla dessa men nått litet fint kanske man hittar=). Shopping förgyller ens vardag eller vad säger ni? Lite extra krydda på tillvaron är aldrig fel=).

Nää nu borde jag umgås lit med min pappi som förövrigt sitter med en cigg i den ena handen och ett glas vin i den andra och skriker: Snygg lennart!
Hmm jag håller då inte med honom=P.

Detta lär nog bli det sista inlägget för idag men ni får ha en fortsatt trevlig Fredag!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Mysigt att vara nykär! :)

2008-03-15 @ 20:00:19
URL: http://hannahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0