Hemma på landet!

Nu är jag hemma igen efter att nästan ha bott hos Alex. Det känns lite konstigt faktiskt men när jag väl har packat och fixat med alla mina kläder så kommer det nog kännas lite mer som hemma igen tror jag=).

Att bo på landet kan vara riktigt mysigt men kommunikationen är usel!. 
Mina bussar går ca varannan timme på vardagar och ännu sämre på helger, detta medför att jag får plannera en del när man ska till Stockholm eller ja vart som helst egentligen.

Föresten pratar min tandläkare dålig Svenska, jag blev påmind om det idag när jag var där.. ibland kan det vara riktigt svårt att förstå henne och lite pinsamt är det att säga:
-Förlåt men vad sa du?

Det låter inte pinsamt men det är pinsamt konstigt nog.

Nu ska jag packa upp mina kläder och senare ikväll tänkte jag ta upp ämnet cancer. Jag vill inte dölja mig själv i den här bloggen, ni ska helt enkelt få lära känna mig och veta vem jag är=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0