Goodmorgon!

Sitter nu hemma hos Tessan och Fredrik, vi ska snart åka .. dem ska till ikea och lämnar mig därefter i årstaberg, det är snällt eftersom då behöver jag inte åka så länge själv=).

Igår kväll:
Det blev inget uteställe i stan, istället åkte jag direkt till Nacka forum och mötte Tessan och Fredrik.
Vi gick runt och kollade lite sen åkte vi hem till dem. Vi åt middag och spelade lite guitar hero:D. haha det var riktit roligt att spela det! på kvällen när vi hade fått i oss lite vin så började vi titta på En annan del av köping. Haha det var ännu roligare att se det när man var lite små berusad:D. nått ni borde testa;).
Jag kan ju fortfarande inte förneka att Tobbe är riktigt rolig, hans kommentarer är ju så klockrena!
 
Senare på kvällen lyssnade vi på kass musik, jaa Tessans och Fredriks musik smak är verkligen sämst!
Vi gick och la oss relatift tidigt, så kvällen igår kan man ju säga var lyckad!=).

Idag:
Mina planer är först att ta mig hem, sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer.. kanske plugga lite eller nått.
Ska kanske fixa med moppen också=).

Vad ska ni göra denna härliga söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0