Gokväll!

Nu kan jag stryka flera saker från dagens fix.. ja nästan alla faktiskt:D

Försker få tag på mitt sommarjobb o be om referens
handla mat och grejor som man kan äta på bussen;P
Låna böcker i skolan ( Kanske fixar i morgon)
packa
gå på utvecklingsamtal
Träffa Linda

Ringa fler jobb

Nu är det bara att jag behöver låna böcker som jag kan ha på bussen och sen ringa fler jobb. Fast det kommer jag göra hela veckan framöver!

Känns bra att det bara är en dag kvar i skolan nu och att det bara är 1 dag kvar tills jag får se min Bajb=).
Intervju på Tordag! Lite nervös redan..






'


Kommentarer
Postat av: Mischa

Menar du babe?

2008-03-19 @ 10:04:09
URL: http://missantrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0