Godmorgon !

Uh jag är riktigt riktigt trött nu.. somnade allt för sent igår som vandligt.:/ ikväll får det nog bli en tidig kväll eller nått.

Sitter i skolan nu och funderar på att fortsätta med spraydate sidan:D Tänkt om jag hittar värsta drömkillen till syrran! haha det vore lite kul fakrist^^

För att tala om annat så behöver jag någon dag kanske i helgen handla nytt smink, skulle nog behöva det mesta eftersom mitt andra är slut eller för gammalt, frågan är : ska man unna sig lite dyrare smink och bättre eller ska jag köpa från Hm?.
Uh vilka problem man har haha.

Föresten så skickade jag aldrig in mitt personligabrev och mitt cv igår, fick det av älskling ganska sent så var allt för trött för att ändra och fixa i cv så det blir idag istället=)

Nu ska jag fixa lite med mitt praktikarbete =) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag :)

2008-03-05 @ 13:22:07
Postat av: nathalie

glömde säga till att jag har blogg nu sedan i måndagsnatt typ xP hahaha
Ha så roligt i romme btw :D
Kramaaar

2008-03-05 @ 22:06:15
URL: http://nagotvanligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0