Debatt med Blondinbella!

Såg nyss debatten där Blondinbella var med!
Haha japp vad ska man säga? Jag tyckte dem andra var lite väl hårda och jag höll faktiskt inte alltid med dem som var emot.
Har man pengar så är det väl klart man shoppar och får dyra levnadsvanor? Jag skulle nog ha gjort samma sak.
Ser jag ett snyggt plagg och vet att jag faktiskt har råd med det plagget och lite till så skulle jag inte tveka.

Dem upp detta med att unga tjejer kan ta efter att köpa alla dessa plagg hon köper fast dem inte har råd. Dem börjar smslåna osv för att också kuna köpa dessa saker.
Min åsikt är : Är man inte lite klantig och oansvarig om man köper saker som man faktiskt inte har råd med? Klart jag också skulle vilja köpa alla dessa snygga klänningar, skor osv som hon köper men eftersom jag är mycket medveten om hur mycket jag kan röra mig med så låter jag ju självklart bli att köpa dessa saker,Enkelt! På det sättet slipper jag problem.

Vad tyckte ni om debatten?


Kommentarer
Postat av: sophie

jag såg också debatten, alltså du har helt rätt , jag skulle också ha handlar för så mkt om jag var rik ? haha.. men i längden har dom andra rätt, man har ett sådant tryck på sig, så man köper även om man inte har råd. men hallå, inte blondinbellas fel (????)

2008-03-15 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0