Dags att vända på dygnet nu?

Är hemma nu. Bussresan gick relatift fort, men ganska tråkigt var det.
6 timmar är ändå en ganska lång stund.

Kom ialla fall hem efter 17,00. Är jätte trött nu.. nästan så att jag funderar på att gå och lägga mig inom snart.. har gått och lagt mig alltför sent nu i veckan och vaknat sent så det är nog dags att försöka vända lite på dygnet.=)

Vad som händer i helgen är ännu oplannerat. Det jag vet är att jag ska träffa Älsklingen igen i morrn sen får vi se!
Handlade ialla fall Present till Jesper 10 år idag (min kusin som jag bor hos) skönt att få sånt urvägen pluss att det känns skönt att ha köpt något som han önskat sig.=)


image87

Haha bjuder på denna bild.
Sätter in bilden pgr av att jag kom på att det var grymt länge sedan man hade flätor^^ men provade det iallafall häromdagen. Dock tror jag nog att jag ser lite för barnslig ut i dessa flätor.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0