Bloggtorka

Jag trodde jag skulle uppdatera massor nu här i bloggen nu när jag befinner mig i Trollhättan.. men riktigt så har det inte blivit.

Är det mycket snö där i stockholm eller vart ni nu befinner er?
I trollhättan är det rena vintern, mycket och djup snö.
Lite mysigt är det ju när man ser ut genom fönstret men värre är det när man väl ska gå ut:S.. Vi får väl se när sommaren dyker upp. Idagsläget så skulle det inte förvåna mig om det börjar snöa i Juni...

Gad påsk kanske man även borde säga.. här i Trollis så kommer det inte bli så mycket påskfirande med mat och massa grejs. Nä vi ska snart fira med omelett:D till middag så vet vi ännu inte riktigt.

Idag så kommer det bli en lugn dag.. Alex ska plugga och jag får se vad jag hittar på.. kanske går och handlar eller nått..=)

image82Ha en trevlig påsk!


Kommentarer
Postat av: johanna big siz

la familja sitter här med två flaskor vin, bra musik,trevligt sällskap.
ying har lagat mat, lennart har diskat, mischa spelar musik, jag super.

2008-03-22 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0