Äntligen!

Denna stund har jag verkligen längtat efter, eller mest längar jag efter en skön dusch !. Vi har ialla fall slutat nu men siter kvar eftersom jag väntar på att Patrik ska komma och hämta mig någon gång efter 4... Finns inte så mycket att göra just nu så det är ganska segt.,
Dagen har ialla fall varit seg.. o jag har nog mest suttit och hoppats på att dagen skulle gå lite fortare. Har en sådan dag då man bara känner sig riktigt ofräch och äcklig, känner ni igen känslan?

Sitter och funderar på i helgen, jag gillar och plannera ett tag innan så att man har nått att se framemot=). Kanske så blir det en vinkväll hemma hos Tessan och hennes kille i Nacka. Lär sova där också.. sen på söndag så ska jag nog ta det lungt hemma och fixa min gammla moppe!=).
Detta är nog planen ialla fall.. 

Nä nu får Patrik komma, jag har längtat efter duschen hela dagen!
Hur har er dag varit?


image17
Vill ha tillbaka det där håret, funderar på att klippa mig imorgon och be isa färga det=)

Kommentarer
Postat av: issaa

det skulle jag ju faktiskt kunna göra :D

2008-03-05 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0