Tröst shopping...

Befinner mig just nu i Trollhättan, min underbarig Alex har precis flyttat hit för att göra det sista i sin utblidning dvs x-jobbet. Detta ska vara i 6 månader och nog kommer det bli jobbigt att vara ifrån varandra.

Sökte ialla fall jobb här igår men fick det dock inte:/ känner mig ganska besviken.. vil ju verkligen bo här i sommar.
Sökt lite annat idag men får fortsätta i morrn.
om ett tag ska jag och alex åka och köpa skor ialla fall, känns bra med lite tröstshopping faktiskt, sen behöver jag det verkligen!

Har ni sätt dessa söta tygskor ifrån dinsko? dem fanns i grå, svart och vit.
Jag funderar på att köpa dem svarta och gråa=)
image2      199 kr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0