Porr surfa!

Nu har jag ätit lite mer ordentligare frukost och lyssnat på musik på Youtube..

En sak satt jag nyss och funderade över..
Är okey om ens partner porr surfar eller ser på porrfilmer?
Är det värre att killen har bilder på nakna tjejer än att han har porrfilmer på datorn?


Nå vad tycker ni?

Tycker det är lite intressant och kul och veta vad folk tycker eftersom vi är så olika och vi tycker olika saker, vet att jag diskuterat detta i skolan en gång och det var riktigt intressant eftersom alla inte tyckte likadant.


Vad jag tycker får ni reda på senare;)


image7

Kommentarer
Postat av: anette

Jadu, jag skulle nog säga såhär att om min jille skulle ha massa bilder på nakna tjejer i sin dator, tex tjejer som han känner eller så skulle jag inte bli speciellt glad så det tycker jag att han skulle kunna skippa isåfall. Om jag säger såhär, jag skulle helldre nog tillåta han och kolla på porr film istället för att ha massa nakna bilder på andra tjejer :) Det är så jag tycker;) haha. Puss på dig gumman

2008-02-28 @ 13:23:20
URL: http://anettemattsson.blogg.se
Postat av: anette

Tack gumman, jag orkar inte prata om det just nu, kanske senare.. jag hör av mig. Ja, det var för länge sen nu, jag saknar dig nått otroligt mycket! puss

2008-02-28 @ 14:22:00
URL: http://anettemattsson.blogg.se
Postat av: tessan

Jag håller med anette, det är mer okej med porrfilm, har killen bilder så tycker han ju att just den tjejen är snygg och tänder på henne. Men kollar han på porrfilm så är det ju oftast olika tjejer.

2008-02-28 @ 19:30:36
Postat av: zara

tror att alla mer eller mindre skulle bli besvikna och oroliga till en början om man upptäckte ngt sådant. Men sen är de ju så att tjejer å killar är olika, de är inget vi kan göra ngt åt..

2008-02-28 @ 19:39:04
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0