Goooooo morgon!

Det är lite jobbigt att man redan nu är pigg och påklädd och ändå ska jag apsolut ingenstans..men tittade på beverly hills vid 06,30 och sen gick jag upp och åt lite frukost med alex =).

Frågan är nu vad man gör nu då?
  • inge bra på tv
  • inga på msn eftersom alla sover
  • kollar jag in alla bloggar nu så kommer jag inte ha nått att göra sen
  • kanske borde jag plugga så man har det gjort.. uh uh

Mitt schema idag är långt ifrån fullt ialla fall, eftersom jag befinner mig i Trollis så innebär det för mig att det inte finns så mkt att göra har ju inga att umgås med här förutom Alex. Cemtrum har jag redan kollat in..

Under dagen kanske jag borde skriva lite om mig själv, för ni som undrar.

                                  
                                                 Nu ska jag vara kreaktiv och skriva om Gastic by pass!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon ;D

2008-02-28 @ 08:27:17
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0