Godmorgon!

Hoppas ni mår bra! själv känner jag mig på topp, skulle ha varit kul att hitta på något idag men... nått blir det säkert=)

På måndag börjar skolan och jag längtar verkligen inte.. lite ångest får man allt. Saknar mina tjejer men det där med prov och läxor tycker jag man kan skippa.. eller va säger ni=)
 
        Jag funderar på att börja på gitarr kurs eller börja träna ingen. Gym var kanske inte min grej men det är det ända  jag kan komma på som får mig att känna mig bättre i kropp O själ!=)

Ibland känner jag att jag kanske borde göra nått mer viktigt istället men som vad?
jaja jag får väl gå med i muff eller nått haha.

Nu ska jag fixa lite frukost och sen kolla igenom alla bloggar, idag blir det en låång dag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0