Godkväll!

Alex och jag har precis ätit en jätte god pasta grej med skinka o sås, mkt gott var det=)
Nu ska vi se en film igen, denna gång blir det We own the Night.
Har ingen aning om vad filmen handlar om, det jag vet är att den handlar om två bröder, den ena är polis och den andra brottslig typ.

Min åsik angående om ens kille porrsurfar:

Helt okey fast bara om man pratat om det tillsammans innan och att det är okey för båda.
Vi tjejer är ju faktiskt inte så oskyldiga heller jag tror det finns fler tjejer som porrsurfar än vad vi faktiskt tror.
Jag skulle däremot inte vilja att ens kille hade massa bilder på lättklädda tjejer på datorn, neej mkt hellre film iså fall!
Har han bilder så har han ju valt ut dem som han tycker är snygga, är det film så är det ju massa olika tjejer(precis som tessan kommenterade) och då tror jag inte heller ens partner koncentrerar sig för att se tjejen utan mer själva samlaget. Svårt att förklarar det där men hoppas ni förstår vad jag menar=)


Något jag däremot tycker är ett måste är att man ska lova varandra innan att man aldrig ska föredra film/bilder före ens partner!




Nu ska jag diska! who

Kommentarer
Postat av: Homo-Adam

Kris med alex eller?

2008-02-29 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0