cafe är inte min grej

Jag är ganska desperat efter sommarjobb här i trollhättan, helst vill jag ju jobba med äldre människor men det verkar vara ganska kört för mig på den fronten eftersom dem inte verkar vara intresserade, tråkigt nog=/

Nu har jag sökt på ett cafe i Trollhättan och killen jag pratade med var riktigt rolig!:D.

-Jag hör att du pratar stockholmska
- Haha ja det gör jag
- Då får du allt lära dig att prata Göteborska om du kommer hit
- Haha ja, jag får väl lära mig haha:D


Tyvär har jag ingen kassavana och jag tror dock inte cafe är min grej pågrund av att jag är så klantig!
Men jag hoppas ändå att jag får det jag menar jag får väl lära mig att inte vara så klantig helt enkelt! och tänk va mysigt att jobba på cafe:D. Om han inte hört av sig på 2 veckor så är det kört.. får fortsätta söka andra jobb undertiden.


Nu är Alex hemma så ska slita mig ifrån datorn nu och umgås med honom=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på ams.se och kolla jobb :)
fast det kanske du redan gjort?

2008-03-03 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0