Min blogg är tråkig.

okey nu har jag fått några kommentarer där det står att jag ska uppdatera men grejen är att jag inte kan förstå varför??!.
Mitt liv är riktigt ointressant just nu, o jag tappade suget att skriva.
Det känns som om det händer samma saker i mitt liv hela tiden o inget nytt därför tycker jag att min blogg blivit riktigt tråkig.

Men okey idag kanske jag skärper mig men är inte 100% säker på att jag kommer fortsätta blogga.

Dagens planer:

Om 1timme o 30 min så ska jag åka in till stan.
Ska väl gå runt och njuta av det härliga vädret. Klockan 17,00 Så ska jag träffa Tessan. Vi ska köpa lite gotisch o lite vin för att sedan åter åka hem till mig o ha en mys kväll.


Dagens outfit:

image90


( Jätte dålig bild, jag vet men orkade inte fixa på mobilen.)

Klänning med ljusblåa ränder Hm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så länge höll det..

2008-04-27 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0